ساری| نشست تخصصی اقدامات محله محور در روستای لالا منطقه چهاردانگه ساری برگزارشد

نشست تخصصی اقدامات محله محور با حضور محمودی سرپرست حراست بهزیستی مازندران، وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، علی یاری رییس اداره فناوری ،اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری بهزیستی مازندران، سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری در حاشیه برنامه گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران در روستای لالا منطقه چهاردانگه ساری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ دکتر سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری در این نشست با تاکید بر لزوم تسهیلگری در دسترسی آحاد جامعه به خدمات بهزیستی، گفت: در راستای اجرای بهتر این طرح با دو رویکرد مراجعه ی مردم به محل استقرار گروه جهادی و مراجعه کارشناسان به محلات برای ارائه خدمات تخصصی تر برگزار می شود.

وی افزود: یکی از اهداف بهزیستی ارائه خدمات به آحاد جامعه هدف می باشد بنابراین برای خدمت رسانه به جامعه هدف سازمان که نمی توانند به ادارات و مراکز برای دریافت خدمات مراجعه کنند باید این طرح به درستی و هدفمند اجرایی شود.

موسوی اجرای طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی را فرصت مغتنمی برای بهزیستی ساری برشمرد و ادامه داد: اجرای طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی سبب ارتقا سطح اعتمادعمومی نسبت به خدمات بهزیستی می شود که دستاورد بزرگی است.

کد خبر 64979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد