کوه پیمائی کارکنان بهزیستی قم بمناسبت هفته دولت

آغاز یک روز کاری با کوه پیمائی در منطقه کوه خضر نبی

همزمان با آخرین روز هفته دولت و با برنامه ریزی دفتر تربیت بدنی بهزیستی قم کارکنان این اداره کل با حضور در منطقه کوه خضر نبی به کوه پیمائی پرداختند.

فریده نظریان مسول دفتر تربیت بدنی بهزیستی قم ضمن اعلام این خبر با اشاره به برنامه های این دفتر جهت توسعه ورزش همگانی و ترغیب همکاران به ورزش خاطرنشان کرد در هفته بهزیستی برنامه های متنوعی برای همکاران در نظر گرفتیم و در هفته دولت هم علاوه بر اعزام جمعی از همکاران خانم به برنامه طبیعت گردی امروز صبح زود کارکنان به حضور در کنار مرقد شهدای گمنام به کوه پیمائی پرداختند و ضمن استفاده از هوای مناسب صبحگاهی از لذت یک صبح با نشاط برخوردار شدند و در پایان هم به قید قرعه به ورزشکاران هدایایی تقدیم شد.

لازم به ذکر است کوه خضر نبی در ۶ کیلومتری مرکز قم به سمت جنوب و در کنار شهرک قدس قرار دارد. شهر قم را از فراز این کوه می‌توان دید. بر قله این کوه در سه هزار سال پیش غاری بوده که امروز به مسجد کوچکی تبدیل شده‌است و گفته می‌شود که محل زیارت خضر نبی بوده‌است ، این کوه در گذشته محل نیایش عارفان بوده‌است، ارتفاع کوه حدود ۱۱۱۷ متر است و در نزدیکی کوه دوبرادران (کوه نیایش) در ادامه رشته‌کوه زاگرس قرار دارد..  

کد خبر 64681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد