به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، «محمدمهدی امیری» رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در جمع اعضای شورای معاونین بهزیستی این استان با اشاره به شرح وظایف مراکز پذیرش بهزیستی، گفت: از حوزه پذیرش و هماهنگی انتظارات بالایی وجود دارد و کارمندان این حوزه باید دارای ویژگی یک مددکار از جمله پاسخگو بودن، دارای گوش شنوا، مهارت شنیداری و تابآوری باشند.
رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور، افزود: در راستای استانداردسازی خدمات گروههای هدف براساس شرح وظایف مرکز پذیرش و هماهنگی، دستورالعلهای این مرکز به روز رسانی شده و با راهاندازی کارگروههای تخصصی شیوهنامههای مربوطه تدوین و ابلاغ شد.
وی از اداره پذیرش و هماهنگی به عنوان دروازه ورود جامعه هدف به سازمان نام برد و خاطر نشان کرد: اگر این واحد به خوبی فعالیت کند، حجم زیادی از مراجعان کاهش می یابد و این مرکز می تواند با ارائه راهکارهای موثر و تمهیدات لازم میزان رضایت مندی جامعه هدف را افزایش دهد.
امیری، همکاری بینبخشی و آشنایی کامل کارشناسان با دستورالعملهای سازمانی به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین ضروری دانست و گفت: جامعه هدف سازمان نباید برای دریافت خدمات نیاز به مراجعه چندین مرتبه به ادارات داشته باشند و لازم است با انجام درست وظایف باعث کاهش تردد و مراجعات غیرضروری آنها به قسمتهای مختلف شد.
رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در این جلسه از مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان به واسطه تعامل و حمایت از اداره پذیرش و هماهنگی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.
یادآوری میشود، بررسی روند فعالیت اداره پذیرش و هماهنگی استان، برگزاری میز خدمت در شهرستانهای بن و شهرکرد، حضور در شورای معاونین بهزیستی استان از برنامههای سفر دو روزه رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به استان چهارمحال و بختیاری بود.
نظر شما