ملاقات مردمی و میز خدمت فرصت پاسخگویی سریع و بی واسطه مدیران است

 محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس در سومین ملاقات مردمی استانداری فارس برگزاری میز خدمت را فرصت پاسخگویی سریع و بی واسطه مدیران عنوان کرد و گفت برگزاری میز خدمت موجبات تسهیل دسترسی ارباب رجوع به خدمات را فراهم خواهد کرد.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس هوشیار در سومین ملاقات مردمی و میز خدمت استانداری فارس عنوان کرد: نفس ارتباط چهره به چهره و مستقیم مسئولان دولتی و اجرایی با جامعه هدف در میز خدمت موجب آگاهی به موقع با مشکلات آنهاست و برپایی ملاقات مردمی استانداری در مسجد وکیل نیز موجب ایجاد تعاملات بین بخشی و تسهیل رفع مشکلات با حضور استاندار فرهیخته فارس گردیده است.
 او با بیان اینکه در این میز خدمت جوابگوی جامعه هدف خود هستیم افزود در شرایط کنونی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) که فرمودند :مسئولین باید بین مردم حاضر و از نزدیک مشکلات را رصد کنند   و با توجه به  دستورات ریاست جمهور و تاکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر رسیدگی به امور و ارائه خدمت جهادی به مردم ، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون پنج میز خدمت مخصوص جامعه هدف بهزیستی فارس با هدف خدمت در نزد مردم و تسهیل دسترسی ها در نقاط مختلف شهر شیراز با حضور شورای معاونین بهزیستی فارس برگزار شده است.
 سرپرست بهزیستی فارس در ادامه با بیان اینکه ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی در سراسر استان فارس نیز با هدف تسهیل دسترسی و خدمت آسان فعالیت و خدمت رسانی می کنند گفت: تقسیم پرونده در این مراکز به این صورت است که نزدیکترین مکان به منزل مددجو در نظر گرفته شده تا دسترسی به خدمات برای جامعه هدف بهزیستی فارس تسهیل گردد.

انتها/فاطمه رضایی

کد خبر 57909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد