به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در آغاز هفته روابط عمومی ضمن بزرگداشت این هفته، در جمع رابطین روابط عمومی شهرستانها اظهار کرد: بهزیستی به عنوان نهاد تخصصی حمایتی است که مسئولیت های گسترده و سنگینی برعهده دارد و فعالیت روابط عمومی نیز در این سازمان از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها با برنامه ریزی و ارتباط با شرکای اجتماعی نقش به سزایی در برقراری ارتباط موثر با جامعه هدف و گروه های مختلف را دارند، عنوان کرد: تسهیل گردش اطلاعات، حق دسترسی مردم به اطلاعات یعنی آنچه که حق طبیعی مردم و مخاطبین است از وظایف روابط عمومی است.
حسینی با اشاره به اینکه رسانهها مهمترین ابزار ارتباطی سازمان با افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و سایر اقشار تحت پوشش است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی هنر برقراری ارتباط موثر با مخاطبان است و اعتماد مخاطبین به بهزیستی سرمایه معنوی این سازمان است.
سرپرست بهزیستی افزود: روابط عمومی در قالب فعالیت هایی همچون، انتشارات، تبلیغات، اطلاع رسانی، افکار سنجی، ارتباط با شرکای اجتماعی در دو سطح درون سازمانی و برون سازمانی در صدد است تا بتواند مدیران سازمان را جهت برقراری ارتباطی تعاملی و دو سویه با کارکنان، مخاطبان و جامعه هدف یاری رساند.
وی خاطرنشان کرد: تاثیر تکنولوژی بر تسهیل و بهبود ارتباطات را نمیتوان دست کم گرفت، بنابراین روابط عمومی دیجیتال، شانس بیشتری در شبکهسازی و ارتباطات خود داردو استفاده از تکنولوژی در روابط عمومی موجب سرعت کار می شود.
نظر شما