مدیر کل بهزیستی قم میهمان برنامه زنده ماه عاشقی

مدیر کل بهزیستی قم با حضور در برنامه زنده ماه عاشقی سیمای نور به تشریح خدمات بهزیستی پرداخت.

مدیر کل بهزیستی قم میهمان برنامه زنده ماه عاشقی

مدیر کل بهزیستی استان قم امشب با حضور در برنامه زنده ماه عاشقی به تشریح خدمات بهزیستی قم و آمادگی این سازمان جهت جمع آوری زکات فطره پرداخت.


دکتر مهدی پهلوانی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر بعد از تشریح مفصل خدمات بهزیستی در حوزه های مختلف و تقدیر و تشکر از بیوت مراجع عظام  تقلید ،تولیت های حرم مطهر و مسجد جمکران، مدیران و مسؤلین و خیرین و رسانه های  استانی که با مشارکت در پویش ضیافت مهربانی ، بهزیستی قم را در اطعام و افطار مددجویان  و توزیع هزاران پرس غذای گرم و سبد های معیشتی  یاری کردند افزود : مراجع عظام تقلید اجازه لازم را برای پرداخت زکات فطره به مددجویان و اقشار تحت پوشش بهزیستی داده‌اند.

وی ضمن اعلام آمادگی این اداره کل همچون سنوات گذشته جهت جمع‌آوری زکات فطره، نذورات و کفارات مؤمنین و مردم شریف استان ادامه داد: کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان اعم از مراکز مثبت زندگی، مراکز شبانه‌روزی، مراکز توان‌بخشی و اجتماعی و ... و طبق مصوبات ستاد زکات استان پایگاه‌های سیار این اداره کل در اطراف حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، میدان‌ها اصلی و مساجد استان آمادگی دارند تا زکات فطره مؤمنین را جمع‌آوری کرده و در کوتاه‌ترین زمان به دست نیازمندان واقعی برسانند.

مدیرکل بهزیستی قم همچنین افزود: مردم سخاوتمند و نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از کد دستوری # ۹۰۹۰ * ۷۲۴ * و شماره کارت‌ ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ برای پرداخت فطریه اقدام کنند همچنین شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ برای راهنمایی دراین‌خصوص در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: میزان فطریه امسال برای قوت غالب گندم از سوی مراجع عظام تقلید مبلغ ۴۰ هزار تومان و هر روز کفاره هم هشت هزار تومان اعلام شده است

«ماه عاشقی» برنامه‌ای اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و تربیتی است که با هدف ایجاد فضای صمیمی معنوی برای تحکیم خانواده و ارایه سبک زندگی اسلامی- ایرانی و مناسب حال اوقات افطار ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی و اجرای علی نعمت اللهی روی آنتن سیمای مرکز قم می‌رود. بیان ظرفیت‌های مذهبی اجتماعی و اقتصادی استان قم،  حضور در میان مردم و اختصاص سهم رسانه‌ای بیشتر به مردم به ویژه فقرا و مستمندان، همراه کردن مردم با برنامه به کمک مسابقه، میهمانان جذاب از مشاهیر و چهره های فرهنگی، ورزشی، دینی و ... استانی، ایجاد فضایی روحانی و در عین حال شاد و مفرح برای مخاطب در ماه ضیافت الهی، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و همراه کردن خیرین استان از دیگر موضوعات و اهداف این برنامه است.

کد خبر 56459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد