برگزاری نشست هم اندیشی بهزیستی با پارک علم و فناوری استان هرمزگان

نشست هم اندیشی بهزیستی استان هرمزگان با پارک علم و فناوری استان با هدف انعقاد تفاهم نامه در راستای ایجاد و توسعه اشتغال دانش بنیان با رویکرد علمی و انجام پژوهش های دانش بنیان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ نشست هم اندیشی بهزیستی استان هرمزگان با پارک علم و فناوری استان با هدف انعقاد تفاهم نامه همکاری دو دستگاه در راستای ایجاد و توسعه اشتغال دانش بنیان با رویکرد علمی و همکاری های لازم در جهت انجام پژوهش های دانش  بنیان در راستای اولویت های پژوهشی اداره کل بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.
در این نشست که با حضور علی فتی رییس پارک علم و فناوری هرمزگان ، سامیه جهانشاهی سرپرست بهزیستی هرمزگان ، آزاده خداوردی سرپرست اداره فناوری اطلاعات برگزار شد ، در خصوص اشتغال دانش بنیان و چگونگی بهرمندی از ظرفیت های پارک علم و فناوری در راستای ایجاد و توسعه اشتغال دانش بنیان با رویکرد اشتغال دانش بنیان و با نگاه علمی به این موضوع و همچنین توسعه پژوهش های دانش بنیان در راستای اولویت های پژوهشی اداره کل بهزیستی هرمزگان  بحث و تبادل نظر شد.
در پایان مقرر گردید تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه با محوریت کمک به ایجاد و توسعه اشتغال های دانش بنیان در بستر دانش و فناوری و همکاری در راستای تعریف و توسعه طرح های پژوهشی مرتبط با بهزیستی با همکاری پارک علم و فناوری منعقد گردد.
  آموزش و خدمات مشاوره ای از سوی بهزیستی و آموزش های کسب و کار مددجویان ، کارشناسان ، مدیران مراکز تحت پوشش بهزیستی ، مشاوره شغلی ، معرفی کسب و کارهای دانش بنیان و همکاری با شرکت های دانش بنیان در خرید دستگاههای توانبخشی از این شرکت ها ازجمله محورهای این تفاهم نامه خواهد بود.

کد خبر 55607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد