گرمسار  ا دیدار سرپرست بهزیستی استان سمنان  با مدیران و صاحب امتیازان مراکز غیردولتی

دکتر منطقی با همراهی معاون توسعه پیشگیری و مسئول حراست اداره کل با مدیران و صاحب امتیازان مراکز غیر دولتی شهرستان گرمسار دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود منطقی سرپرست اداره کل  بهزیستی استان با مدیران و صاحب امتیازان مراکز غیردولتی  در شهرستان گرمسار دیدار داشت .

در این دیدار  مدیرکل را انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری و حمید همتیان مسئول حراست اداره کل نیز همراهی کردند.

دکتر محمود منطقی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت سال نو و تقدیر از زحمات و تلاشهای  مدیران و صاحب امتیازان مراکز غیر دولتی بیان داشت: تعیین اثر بخشی خدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی  مورد اهمیت است و نگاه بهزیستی در کنار کمیت به کیفیت خدمات و مطالبه بازخورد این خدمات به جامعه هدف بهزیستی است.

سرپرست اداره بهزیستی در دیدار با مراکز غیر دولتی بیان داشت : هدف از واگذاری برخی از خدمات به مراکز غیر دولتی تسهیل دسترسی و ارتقاء سطح خدمات به افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی می باشد،

وی هدف از این دیدار را آشنایی بیشتر با مدیران مراکز غیردولتی و شنیدن پیشنهادات و نقطه نظرات کارکنان  مراکز خصوصی و بخش غیردولتی بیان تا بتوانیم با مشارکت دو سویه عملکرد خوب و مطلوبی داشته باشیم.

دکترمحمودمنطقی گفت : بیشترین تعامل و همکاری سازمان بهزیستی با بخش غیردولتی است و بخش غیر دولتی زمانی می تواند عملکرد خوب و مطلوبی داشته باشد که سطح تعامل با سازمان بهزیستی ارتقاء و این همکاری دو طرفه شود .

منطقی تاکید داشت : زمانی می توانیم از دوره های آموزشی  به نحو احسن استفاده کنیم که این دوره ها دارای خروجی مثبت و قابلیت اجرا داشته باشد و نتیجه آن ارتقاء سطح علمی و عملی همکاران باشد و این امر نیاز به بهره گیری از اساتید مجرب و متخصص دارد .

در ادامه این جلسه مدیرکل و معاونین بهزیستی استان شنوای مسائل ، مشکلات و پیشنهادات ارائه شده توسط مدیران مراکز بودند .

کد خبر 54400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد