دیدار سرپرست بهزیستی استان با مدیران و صاحب امتیازان مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی استان

در سفر سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان به شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان در سفر به شهرستان دامغان به اتفاق حمید همتیان مسئول حراست بهزیستی استان با  مدیران و صاحب امتیازان مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی  دیدار داشت.

دکتر محمود منطقی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت سال نو و تقدیر از زحمات و تلاشهای  مدیران و صاحب امتیازان مراکز غیر دولتی بیان داشت:

تعیین اثر بخشی خدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی  مورد اهمیت است و نگاه بهزیستی در کنار کمیت خدمات ارائه شده و بلکه مهم تر از آن  به کیفیت خدمات و مطالبه بازخورد این خدمات به جامعه هدف بهزیستی است.

 

دکتر منطقی ادامه داد: یکی از اثرات سیاستگزاری خوب و مطلوب در ارائه خدمات کیفی  علی الخصوص در بحث آسیبهای اجتماعی نگاه ما را نسبت به فرآیند ارائه خدمت دقیق می کند  و نتیجه آن همان توانمند سازی و مشاهده نتیجه کار و خدمت در بهزیستی است  که باعث رضایت قلبی می شود.

منطقی ادامه داد: کسب رضایت ارباب رجوع و رضایت قلبی از ارائه یک خدمت با کیفیت که اثرات و بازخوردهای آن در پایان ارائه خدمت مشاهده می گردد در نتیجه توجه به عدم اتلاف  وقت و زمان و استفاده از منابع توانمندیها و ظرفیتهای  بهزیستی است.

دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان در پایان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اعلام داشت:بهزیستی استان سمنان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات کارشناسانه در جهت تقویت همدلی ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزیستی می باشد.

در ادمه جلسه مدیران و صاحب امتیازان  پیشنهادات ، مسائل و مشکلات حوزه کار خود را مطرح کردند  و سرپرست بهزیستی استان سمنان شنوای مسائل و مشکلات مدیران و  صاحب امتیازان مراکز بودند و  ضمن راهنمایی و اظهار نظر  آمادگی خود را در خصوص پیگیری و رفع مشکلات  اعلام نمودند.

کد خبر 54347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد