پیام تبریک مدیرکل بهزیستی قم بمناسبت نیمه شعبان و عید نوروز

مدیرکل بهزیستی قم طی پیامی نیمه شعبان و حلول سال جدید را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی قم بمناسبت نیمه شعبان و عید نوروزپیام تبریک نوروزی مدیر کل بهزیستی استان قم
دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم باصدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان،  سال نو و عید نوروز را به همکاران ، جامعه هدف و شرکای اجتماعی بهزیستی تبریک گفت .
متن پیام به این شرح است :
یا مقلب القلوب و الابصار                            یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال                        حول حالنا الی احسن الحال
همکاران گرامی :

 «  السلام علیک یا ربیع الأنام و نضره الأیام » سلام بر بهار مردمان و خرمی روزگاران ، امسال بهار طبیعت مزین شده است به  میلاد فرخنده یگانه دوران و گل نرگس باغ امامت و ولایت.
بار دیگر دفتر ایام ورق خورد و شمیم بهاری وزیدن گرفت، طبیعت شکوفا می گردد و فصل سرسبزی و طراوت و زندگی با یاد و نام امام حی و زنده  از سر گرفته می شود و پیک بهار با خود تازگی، امید و پویایی را به ارمغان می آورد .
اینجانب ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت بقیة الله الاعظم (عج) و حلول سال نو و تقدیر از همراهی، اهتمام و تلاشهای ارزنده کلیه شرکای اجتماعی ، موسسات و مراکز تحت نظارت ،معاونین و کارکنان خدوم  اذعان دارم موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در حوزه های مختلف حاصل شد مرهون تلاش و دلسوزی همکاران ارجمند بوده و شایسته سپاس ، تکریم و تجلیل است .
 از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توأم باسلامتی، صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم، بی شک در پرتو عنایات الهی و توجهات معصومین (س ) در سال جدید که با فاصله ای اندک با بهار قرآن و ماه رحمت و مغفرت ماه مبارک رمضان و ماه نوع دوستی و بخشش و نیکوکاری همراه است ،   با برنامه ریزی و پشتکار دست در دست هم گامهای موثرتری در خدمت به جامعه هدف برخواهیم داشت و موجبات رضایت بیشتر حق تعالی و عیال الله را فراهم خواهیم ساخت.

دکتر مهدی پهلوانی
مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 53996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد