دیدار مردمی سرپرست بهزیستی هرمزگان در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۰

در ادامه اجرای مستمر برنامه‌های دیدار مردمی در روزهای سه شنبه ، سرپرست بهزیستی هرمزگان ، امروز نیز پاسخگوی مطالبات و درخواست های مراجعین بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در ادامه اجرای مستمر و منظم برنامه‌های دیدار مردمی در روزهای سه شنبه ، سامیه جهانشاهی سرپرست بهزیستی هرمزگان ، امروز نیز به همراه  معاونین با حضور در اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ، پاسخگوی مطالبات و درخواست های مراجعین بود.

سامیه جهانشاهی در این دیدار پس از گفتگو و بررسی مشکلات مراجعین، دستورات لازم در خصوص درخواست‌ها و مطالبات آنان صادر کرد.

سرپرست بهزیستی هرمزگان ، پاسخگویی صریح و شفاف ، جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پیگیری مطالبات آنان تا حصول نتیجه را رویکرد بهزیستی هرمزگان در میز خدمت و برنامه های ملاقات مردمی عنوان کرد و گفت : پیرو تاکیدات استاندار محترم ، مبنی بر ضرورت برقراری ارتباط دو سویه بین دولتمردان و مردم بعنوان جزیی از حقوق آنان ، این ملاقات ها بصورت هفتگی و هر سه شنبه برگزار خواهد شد و به صورت چهره به چهره درخواست‌های شهروندان رسیدگی می شود.

وی تصریح کرد : ارتباط دو سویه با عامه مردم و جامعه هدف برای درک بهتر مشکلات و رسیدگی به موقع به خواسته‌های آنان یک ضرورت و وظیفه همه مسئولین است.

گفتنی است دیدار مردمی سرپرست بهزیستی هرمزگان در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۰ با اهدای عیدی به کودکان و مراجعین خردسال همراه بود : در این دیدار ، کودکان مراجعه کننده از دست سامیه جهانشاهی ،عروسک و اسباب بازی عیدی گرفتند.

کد خبر 53828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد