برگزاری کمیته فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان

این جلسه با حضور مدیران بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کلیه اعضاء به میزبانی بهزیستی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان هشتمین جلسه فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

این جلسه به ریاست دکتر محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان ، دبیری ابراهیمی کارشناس شورای هماهنگی و با حضور جعفر معینیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان و دیگر اعضاء کمیته به میزبانی بهزیستی استان در محل سالن شهید فیاض بخش برگزار شد.

منطقی سرپرست بهزیستی استان در این جلسه ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور کلیه اعضاء و تشکر از خدمات و زحمات ارائه شده و برگزاری مستمر جلسات کمیته فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان ابراز داشتند : با عنایت به پیش رو بودن ایام تعطیلات نوروزی و با توجه به گسترش واکسیناسون در کشور و تردد مسافرین لازم است در امر آگاه سازی از این فرصت پیش آمده بهره لازم را برد.

وی در ادامه لازمه برنامه ریزی و تدوین برنامه ها را در ایام نوروز را بر دو محور آگاهسازی عموم جامعه و استفاده از ظرفیت اوقات فراغت بر مبنای فضای مجازی اذعان و تصریح کردند : در شرایط فعلی ما نیازمند فعالیت و کار شبانه روزی با شرط عدم آزمون و خطا هستیم و باید طوری برنامه ریزی شود بدون هزینه به هدف نهایی رسید.

سرپرست بهزیستی استان سمنان یک برنامه موفق و منجرب به فایده در بحث پیشگیری را دارای شرط علمی بودن، فراگیر بودن و پایدار بودن برشمرده و در پایان خواستار ارائه مستمر عملکرد و پیگیری مصوبات جلسات توسط اعضاء کمیته فرهنگی پیشگیری نیز شدند.

جعفر معینیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این جلسه ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید بهزیستی استان سمنان و تقدیر از خدمات و زحمات مدیرکل اسبق این اداره کل، از همکاری و همراهی کلیه اعضاء تشکر و افزودند : طبق قوانین و مقررات موجود وظیفه و حیطه وظایف هر دستگاه عضو در کمیته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شده است و انتظار می رود دستگاه های با توجه به وظایف قانونی خود جهت تحقق اهداف برنامه ریزی لازم را تدوین و اجرایی نمایند.

وی در ادامه خواستار ارائه برنامه و راه های تحقق این برنامه ها در سال آینده توسط کلیه اعضاء با توجه به وظایف و اختیار دستگاها شده و تصریح کردند : برنامه های اعلام شده باید قابلیت اجرایی داشته باشد و انتظار می رود مصوبات جلسات پیگیری و نتیجه این اقدامات مستمر به کمیته اعلام گردد.

کد خبر 53588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد