سفر معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کهگیلویه وبویراحمد

شورای اداری اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضورعلی محمد قادری معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشوروهاشمی پور معاون سیاسی استانداروانجلاسی سرپرست مرکزفناوری اطلاعات امنیت فضای مجازی، تحول اداری وتوسعه خدمات بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد، شورای اداری اداره کل بهزیستی این استان با حضورعلی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشوروهاشمی پور معاون سیاسی استاندار و انجلاسی سرپرست مرکزفناوری اطلاعات امنیت فضای مجازی، تحول اداری وتوسعه خدمات بهزیستی کشور برگزار شد.

دکترمرادی ضمن خیر مقدم به عمق مشکلات  استان همچون  خلاء نیروی انسانی، مشکلات منابع فیزیکی وساختمان های مستهلک وقدیمی استان وشهرستانها ودغدغه پرسنل بهزیستی اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: فقر وبیکاری ومشکلات معیشتی در این استان بسیار زیاد است ونیازمند توجه ونگاه ویژه است.

هاشمی پور معاون سیاسی استاندارضمن خیرمقدم وتبریک ولادت حضرت علی {ع}گفت:استان کهگیلویه وبویراحمد عمق محرومیت آن بسیار زیاد است ونام محرومیت همیشه در کنار این استان می درخشد .آسیب های اجتماعی از هر نوعی دراین استان بسیار زیاد است، خودکشی یکی از مشکلات تکراری در این منطقه است لذا توجه ویژه به امکانات اورژانس اجتماعی بسیار ضروری است البته به علت پراکندگی جمعیت وفاصله شهرستانها از مرکز استان خدمات رسانی در این استان سخت است. که باسرکشی به تک تک شهرستانها متوجه عمق محرومیت خواهید شد.

انجلاسی گفت فلسفه حضور رئیس سازمان در این جلسات دیدار مستقیم واستفاده از بارشهای فکری، پیشنهادات ارزنده شماست.

درادامه معاونین و روسای شهرستانها مشکلات، فرصتها، تهدیدات، راهکارها وبیان نقطه نظرات کلیدی خود پرداختند.

درپایان علی محمد قادری اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک سازمان حمایتگر و اورژانسی است که کارها وماموریتهای مفصل وارزشمندی را در این سالها قبول کرده وانجام این خدمات توسط کارکنان این سازمان نشان از شرافت وخدمت عاشقانه آنان برای کمک به افراد خاص که با حداقل امکانات وکاستیهای فراوان در تلاشند حداکثر خدمات را ارائه دهند.

وی رعایت کرامت وعزت نفس تمامی آحاد جامعه هدف بهزیستی خصوصا زنان سرپرست خانوار را بسیار مهم دانست و گفت: تمامی ۵۳ماموریت اساسی وبنیادی این سازمان که  از کارهای شگرف وحساس یک مددکار برای مخاطب است و در واقع همه ما به عنوان یک سرباز و همکار در کنار هم با جامعه ای که هر روز اتفاقات مختلفی در آن در حال شکل گیری است، ارتباط مستمر داریم وباور داریم ضمن رعایت احترام وکرامت تمامی خانواده بزرگ بهزیستی باید از تمام ظرفیتهای قانونی برای حل مشکلات ومعضلات استفاده کرد.

علی محمد قادری روحیه مطالبه گری وپرسش گری را برای هر فردی الزامی دانست وافزود: سرزمین ما سرزمین پر نعمتی است که باید داراییهای غیره مولد آن به مولد وفعال تبدیل گردد واین مهم زمانی محقق می شود که تک تک افراد از تمامی ظرفیتهایی که در پیرامون خود دارند جهت رفع مشکل ورسیدن به آرمانها نهایت استفاده را ببرند ونحوه نگاه ما به مسائل وتلاش برای رفع این مسائل بسیار مهم وتاثیر گذار است.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: تحول امری اساسی در بقای سازمانهاست و ما شبانه روز به سهم خودمان پیگیر مسائل ومشکلات کارکنان ومددجویان هستیم. همچنین در استانها نیز باید ظرفیتها را شناسایی کرد و وارد عمل شد. باید خوش فکر باشیم وهمه باهم متهد ویک صدا باشیم وضمن تلاش همه جانبه برای حل مشکلات دعا وتوکل بر خداوند نیز بسیار تاثیر گذار است.

ا

کد خبر 52499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد