تجدید میثاق بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با شهدا  در اولین روز از هفته بهزیستی

همزمان با آغاز هفته بهزیستی اسماعیل دامیار مدیرکل بهزیستی استان به همراه سید جواد هاشمی ،معاون سیاسی امنیتی و فرهنگی استانداری -عوض زاده نماینده اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی و شورای معاونین ، کارکنان بهزیستی استان وبهزیستی شهرستان بویراحمد با حضور در گلزار شهدای یاسوج تجدید میثاقی دوباره با شهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ همزمان با چهل و سومین سال تاسیس سازمان بهزیستی و در اولین روز هفته، مدیرکل بهزیستی استان به همراه مسئولین استانی ، معاونین ، روسای واحدهای ستادی و  جمعی از کارکنان ستادی و بهزیستی شهرستان بویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی تجدید میثاق نمودند. 

مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و تبریک هفته بهزیستی به کارکنان خدوم و جامعه هدف گفت: شهدا با ایثار و فداکاری خود، ما را مدیون خود کرده‌اند و ما باید با انجام وظایف خود، ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ و ترویج کنیم.

وی افزود : این مراسم با هدف قدردانی از مقام شامخ شهدا و اهمیت و جایگاه شهدا در جامعه ، تجدید میثاق با آرمان های انقلاب ،امام راحل , مقام معظم رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردید.

دامیار با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در این هفته گفت: بیش از 100 عنوان برنامه در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی در مرکز و شهرستانهای استان پیش بینی و اجرا می شود.

سید جواد هاشمی ، معاون سیاسی امنیتی استانداری با تشکر از خدمات گسترده بهزیستی استان به جامعه هدف گفت : تاکنون در چندین برنامه از نزدیک این خدمات مشاهده شده که انشالله همچنان مثل گذشته ادامه داشته باشد.

کد خبر 112145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد