نماز، مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) یک مبحث و موضوع مرتبط با هم هستند

همایش نماز و مهدویت در بهزیستی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان همایش نماز و مهدویت در سالن شهید شاهورانی ستاد استان برگزار شد.

در این همایش مدیرکل، معاونین، روسا و کارشناسان ستادی اداره کل، روسا و کارشناسان بهزیستی شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه نیز حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور همکاران در این همایش از زحمات و تلاش های عوامل اجرایی این همایش تشکر و ابراز داشتند : از اهمیت نماز می توان به جایگاه ویژه این فرضیه الهی در دین مبین اسلام که توسط پیامبر گرامی و ائمه اطهار بارها و بارها به انجام آن سفارش شده است سخن گفت.

وی ضمن عرض تسلیت بمناسب ایام شهادت حضرت زهرا(س) و پیش رو بودن ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ادامه دادند : نماز، مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) یک مبحث و موضوع مرتبط با هم هستند که طبق روایت بیان شده اولین امر بعد از ظهور برپایی نماز توسط آن حضرت در خانه خدا است.

مدیرکل بهزیستی استان دیگر فعالیت های دنیوی و اخروی را در گروی قبولی نماز و برپای آن آنگونه که مقبول درگاه حق قرار گیرد دانسته و در پایان سخنان خود گفتند : سازمان بهزیستی یک نهاد فرهنگی بوده و نیاز است بیش از پیش توجه ی به فعالیت های فرهنگی داشت تا بتوان درآینده نتیجه و ثمره آن را در بخش های مختلف زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی مشاهده کرد.

از دیگر برنامه ها ی این همایش سخنرانی حجت الاسلام و السلمین نجم با موضوع نماز و جایگاه آن در زندگی فردی و اجتماعی، برگزاری تواشیح توسط گروه رضوان و پخش کلیپ با موضوعات نماز اشاره داشت.

کد خبر 49439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد