برگزاری جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی اداره کل بهزیستی سمنان

حسین نوحی : یکی از مصادیق ارائه خدمات به جامعه هدف معرفی قسمت های مختلف ساختمان های اداری جهت دسترسی آسان تر مراجعین است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه کمیته صیانت حقوق شهروندی استان با حضور حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، جمیله محقق مسئول ارزیابی عملکرد و میثم اعرابیان مسئول دفتر روابط عمومی استان در محل دفتر معاون پشتیبانی و منابع انسانی برگزار گردید.

در ابتدا حسین نوحی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از همکاران بمنظور پیگیری طرح های صیانت از حقوق شهروندی افزود : یکی از مصادیق ارائه خدمات به جامعه هدف معرفی قسمت های مختلف ساختمان های اداری جهت دسترسی آسان تر مراجعین از طریق طراحی و ساخت انواع تابلو راهنما می‌باشد. بدون شک بهترین نوع تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سردرگمی مراجعین که خود باعث اتلاف کمتر وقت و بازدهی بیشتر آن سازمان می شود راهنمایی مراجعین بصورت کاملاً واضح و گویا بدون کمترین نیاز به پرس وجو و مراجعه به باجه اطلاعات می باشد که این امر با طراحی و ساخت تابلوهای راهنمای طبقات، پلاک در ورودی اصلی ساختمان و تابلو های سر درب اطاق ها است.

جمیله محقق دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت : امروزه هر ساختمان اداری، تجاری و یا مسکونی احتیاج به مجموعه ای از تابلوها رهنما دارد. این گونه تابلو ها با عنوان تابلو راهنمای طبقات شناخته می شود و تابلو اداری به یکی از مهم ترین ابزار برای راهنمایی مراجعین یک ساختمان تبدیل شده است و امروزه استفاده از آن لازم و اجرایی است.

میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی بهزیستی استان گفت : بمنظور حفظ و منزلت ارباب رجوع و پیرو دستورالعمل اجرایی از دفتر روابط عمومی و امور بین المل سازمان بهزیستی کشور مبنی بر اجرای هماهنگ و متحد الشکل تابلو های راهنمای دفاتر و التاق ها در سراسر کشور این موضوع جلسه مطرح شده است.

وی ضمن قدردانی از پیگیری در برگزاری جلسه صیانت در پایان سخن خود بیان داشت : با اجرای تابلو های راهنمای هماهنگ با بهزیستی سراسر کشور استان نیز می تواند امتیاز لازم را در ارزیابی شاخص های عملکرد کشوری و استانی نیز کسب نماید.

کد خبر 48905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد