بازدید سرزده رئیس دادگستری و شورای پیشگیری از وقوع بزه و معاون دادستان از کمپ ترک اعتیاد شهرستان راور

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در راستای اجرای سند تحول قضایی و حفظ حقوق شهروندی فرحبخش رئیس دادگستری راور و استوارزاده معاون دادستان و صدیقه شبستری رئیس اداره بهزیستی راور از کمپ ترک اعتیاداین شهرستان به صورت سرزده بازدید بعمل آمد.

در حاشیه این بازدید صدیقه شبستری رییس بهزیستی شهرستان راور که متاسفانه طبق آمار سن اعتیاد پایین آمده است و باید در این زمینه تدبیری اندیشید تا شاهد گرفتاری بیشتر جوانان و نوجوانان در دام اعتیاد نباشیم.

وی به تاثیرگذاری درمان اعتیاد در تحکیم بنیان خانواده و نجات فرد و به تبع آن نجات جامعه اشاره کرده واظهار داشت :  اگر میخواهیم افراد بیشتری از دام اعتیاد نجات پیدا کنند باید تمام سخت افزار ها و نرم افزارهای لازم را فراهم نماییم به طور مثال هم اکنون مهمترین نیاز شهرستان ساخت مکان مجهز برای مرکز سوء مصرف مواد مخدر می باشد

در ادامه فرحبخش رئیس دادگستری راور اظهار داشت : افرادی که گرفتار بزه خطرناک اعتیاد هستند، باید با یک عزم راسخ و اراده ای پولادین و همت مضاعف خود را از این بیماری خانمان سوز رهانیده و به آغوش گرم خانواده برگردند.

وی افزود: اقدام داوطلبانه جهت ترک امری شایسته، ضروری و قابل تحسین است و حرکت به سمت جبران اشتباهات گذشته، خود امری جهادی و حرکتی عظیم است.

استوار زاده معاون دادستان راورنیز در این بازدید اظهار داشت : در راستای حفظ حقوق شهروندی و تاکیدات دادستانی محترم کل کشور مبنی بر سرکشی و بررسی مشکلات و معضلات مددجویان کمپ ترک اعتیاد این بازدید ها به صورت سرزده مستمر انجام خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر، نه تنها خانواده‌ها را بلکه جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده است که باید به‌ طور جد به این موضوعات  رسیدگی شود.

شایان ذکر است در این بازدید از مسئولین این کمپ ترک اعتیاد خواسته شد ضمن رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی و ایمنی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت اشتغال و پیگیری امور فرهنگی مددجویان کمپ  اقدام لازم را انجام دهند همچنین  رئیس دادگستری راور در مورد تامین ساختمان مرکز ترک اعتیاد قول مساعد جهت پیگیری داد

کد خبر 48817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد