تشریح نتایج ارزیابی ها و بازدیدهای میدانی از مناطق آسیب دیده از زلزله در نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان هرمزگان

با حضورمدیر کل مدیریت بحران و نماینده سازمان بهزیستی کشور، نتایج ارزیابی ها و بازدیدهای میدانی از مناطق آسیب دیده از زلزله در نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به دنبال وقوع زلزله شدید ماه گذشته در بخش فین استان هرمزگان و حسب دستور مقام عالی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و تاکید وی بر ضرورت خدمت رسانی و امدادرسانی جهادی  کلیه واحدهای زیرمجموعه این وزارت به مددجویان بهزیستی و سایر هموطنان مناطق آسیب دیده ، محمدرضا کاظم زاده ،  بعنوان نماینده رییس سازمان بهزیستی کشور در این جلسه حضور یافته و ضمن تشریح گزارش نتایج ارزیابی ها و بازدیدهای میدانی انجام شده از مناطق آسیب دیده، آخرین اقدامات بهزیستی استان و کشور را در رابطه با حمایت های انجام شده از جامعه هدف آسیب دیده ارائه  نمود.

مدیر کل پدافندغیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در این نشست با تشریح اقدامات صورت گرفته اذعان داشت : بهزیستی در همان ساعات اولیه پس از زلزله با بسیج کلیه امکانات و منابع انسانی خود نسبت به ارزیابی اتفاقات و خسارات وارده به جامعه هدف خود اقدام نموده و علاوه بر خدمات معیشتی، مالی وتهیه لوازم ضروری همواره با حضور در آن مناطق نسبت به انجام خدمات مشاوره ای نیز ورود پیدا کرده  و ارایه خدمات توسط حوزه های تخصصی همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اذعان به پیگیری مستمر وضعیت گروههای هدف آسیب دیده از سوی ریییس سازمان بهزیستی کشوراضافه کرد : رییس محترم سازمان بر استفاده از ظرفیت های سایر استانها نیز تاکید ویژه داشته اند که خوشبختانه بسیاری از استانها نیز در این خصوص اقدام به ارسال ارسال کمک ها نقدی و غیرنقدی و بسته های معیشتی به این مناطق نموده اند.

کاظم زاده در ادامه با اشاره به وضعیت مددجویان و نیازسنجی های انجام شده از کلیه مدیران حاضر در جلسه ، خواستار حمایت و همراهی آنان جهت جبران کمبودها و رفع مشکلات نیازمندان مناطق مزبور شد.

مدیر کل پدافندغیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در پایان بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات توسط کلیه دستگاه های  حاضر تاکید نمود.

تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، برگزاری کارگاه های آموزشی  و فنی حرفه ای ، تهیه اقلام ضروری ، ارایه خدمات حمایتی روستایی ، خدمات درمانی ، اشتغال و کارآفرینی از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود .

کد خبر 48597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد