بازدید نماینده رییس سازمان بهزیستی کشور از مناطق زلزله زده هرمزگان

رییس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشورو نماینده رییس این سازمان ، در ادامه حضور در استان هرمزگان ،از مناطق زلزله زده هرمزگان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در پی وقوع دو زلزله شدید در مناطقی از استان هرمزگان ، رییس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور، صبح امروز پس از شرکت در جلسه مدیریت بحران استان که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد ، به همراه سرپرست بهزیستی هرمزگان ، جهت ارزیابی و نظارت بر وضعیت زندگی جامعه هدف و آگاهی از نیازها و نحوه چگونگی خدمات رسانی به مددجویان عازم بخش فین، رضوان و سایر مناطق حادثه دیده شد .

در این رابطه تیم هایی نیز متشکل از گروهای داوطلب مدیریت بحران، تیم محب، مددکاران و تیم های سیار اورژانس اجتماعی در مناطق مذکور حضور یافته واقدام به اجرای برنامه های حمایتی، مددکاری، مشاوره ای و امدادی و پیگیری کمبودها و رفع مشکلات مددجویان نمودند.

در این سفرکه تا عصر امروز به طول انجامید ، رییس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور و دیگر همراهان بازدیدهای منزل مددجویان را در دستور کار تیم قرار داده و از بیشتر منازل ساکنین مربوطه در مناطق آسیب دیده بازدید بعمل آوردند .

طی این بازدید سعی گردید علاوه بر رصد و بررسی خسارت های وارده ، زمینه رفع مشکلات معیشتی، اشتغال، تحصیلات ،آموزشی، مسکن و مناسب سازی منزل مددجویان نیز پیگیری و دستورات لازم جهت اجرایی نمودن آن به بخش های مسئول در بهزیستی صادر گردید .

شایان ذکر است با توجه به ادامه پس لرزه های متعدد ، این اداره کل ضمن بسیج کلیه کارکنان مجموعه خود ، به صورت تلفنی ، حضوری و همچنین با بهره گیری از ظرفیت مددکاران، پیگیر وضعیت جامعه هدف خود بصورت لحظه به لحظه بوده است.

کد خبر 46458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد