حضور نماینده رییس سازمان بهزیستی کشور در مناطق زلزله زده استان هرمزگان و بازدید از منازل آسیب دیده مددجویان

به دنبال وقوع دو زمین لرزه بزرگ در منطقه فین استان هرمزگان رییس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور به عنوان نماینده رییس این سازمان، صبح امروز دوشنبه ۲۴ آبان وارد بندرعباس شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان؛ مدیرکل پدافند غیرعامل و رییس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور به دنبال وقوع دو زمین لرزه بزرگ در منطقه فین استان هرمزگان و به منظورارزیابی آخرین وضعیت مددجویان وگروهای هدف سازمان ، صبح امروز وارد بندرعباس شد.

محمدرضا کاظم زاده در بدو ورود به بندرعباس به همراه سرپرست بهزیستی استان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار حضور پیدا کرد.

در این جلسه آخرین وضعیت اقدامات دستگاهای اجرایی دررابطه با نحوه خدمت رسانی وامدادرسانی به بخشهای آسیب دیده مورد بررسی قرارگرفت.

وی در ادامه به اتفاق سرپرست بهزیستی استان و چند تن از اعضای مدیریت بحران بهزیستی استان هرمزگان به بخش فین که کانون وقوع زلزله بود رفت تا ازنزدیک آخرین وضعیت مددجویان وگروههای هدف سازمان را مشاهده و ارزیابی نمایند .

محمدرضا کاظم زاده همچنین با ارائه راهکارهای اجرائی و کاربردی کلیه موضوعات قابل پیگیری را از طریق دبیرخانه مدیریت بحران بهزیستی استان ابلاغ و زمینه پیگیری لحظه به لحظه موضوع دستورات لازم راجهت اقدامات بعدی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: تیم های محب و اورژانس اجتماعی بهزیستی حضور فعال در منطقه دارند و ارزیابی های اولیه را انجام می دهند. بر اساس برآورد تقریبی اولیه منازل۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار در شهرستان های زلزله زده لافت، رضوان و فین و منازل تعدادی از مددجویان بهزیستی در شهرستان بندرعباس دچار آسیب شده است. آمار دقیق متعاقبا اعلام می شود.

گفتنی است ۱۳۲ هزار و ۹۷۶ نفر تحت پوشش بهزیستی هرمزگان می باشند که از این تعداد ۳۲هزار و ۸۲۶ نفر در شهرستان بندرعباس ساکن هستند.

این خبر تکمیل می شود ...

کد خبر 46423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد