مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از مراکز شبه خانواده استان بوشهر بازدید کرد

سعید بابایی مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور ، از مرکز دولتی و غیردولتی نگهداری فرزندان بهزیستی در استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سعید بابایی مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور ، از مرکز دولتی و غیردولتی نگهداری فرزندان بهزیستی در استان بوشهر بازدید کرد.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشوربا حضور در حوزه معاونت امور اجتماعی استان گفت:روند کنونی خدمت در سازمان بهزیستی مبتنی بر شفاف سازی در همه عرصه ها است.

بابایی ضمن اینکه وظیفه اصلی ستاد را سیاست گذاری و پایش دانست و اظهار داشت:خدمات مهم و قابل توجهی به جامعه هدف بهزیستی علی الخصوص در حوزه امور کودکان و نوجوانان ارائه می شود و اگر شفاف سازی و ارتباط با خدمت گیرنده نباشد آن کسی که متضرر می شود جامعه هدف است و سازمان بهزیستی با هدف جلب رضایت خدمت گیرندگان در راستای  وظایف خود حرکت می کند.

وی پس از بازدید از شیرخوارگاه شهید ناجی و کلیه خانه های کودک و نوجوان استان و مرکز مثبت زندگی با کد ۹۶۳۰،هدف از این بازدید ها را تقدیر و تشکر از زحمات موسسات خیریه ی دارای مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان، دیدار چهره به چهره با فرزندان، ارزیابی وضعیت پرورشی تربیتی مراکز همچنین ارزیابی وضعیت فرزندان در شرایط کرونایی عنوان نمود.

کد خبر 46319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد