به گزارش مهراننیوز، فروزان افسرده، پیش از ظهر امروز شنبه (۱۴۰۰/۴/۲۶) در نشست با اصحاب رسانه، (تور رسانهای بازدید از مرکز مشاوره بهزیستی ایلام) در محل مرکز مشاوره بهزیستی استان ایلام با اشاره به خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی، اظهار کرد: مشاوره تلفنی تعامل کلامی بین تماس گیرنده و یک مشاور در جهت شناخت مشکل تماس گیرنده است.
وی گفت: مشاوران در مراکز از طریق گوش دادن، همدلی، حمایت و پیگیری مشکل تماس گیرنده سعی دارند راهکارهای مناسب را برای حل مشکل ارائه کنند.
وی خاطرنشان کرد: خط مشاوره تلفنی به شماره ۱۴۸۰از ساعت ۸صبح تا ۲۲ پاسخگوی مشکلات تماس گیرندگان در زمینههای پیش از ازدواج، خانواده، کودک و نوجوان، زناشویی، طلاق، تحصیلی ، شغلی و…. است.
معاون بهزیستی استان ایلام گفت: خدمات در مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ به صورت تماس تلفنی است و بیشترین تماسها در حوزه اختلاف خانوادگی و مشکلات زوجین است.
وی با بیان اینکه خدمات مرکز مشاوره رایگان بوده و تنها بخش اندکی از هزینه تماس بر عهده تماس گیرنده است، گفت: ۱۴۸۰شماره چهار رقمی است که نیازی به گرفتن کد و یا پیش شماره ندارد.
معاون بهزیستی ایلام، ناشناخته ماندن تماس گیرنده، رایگان بودن، خدمت رسانی، سهولت دسترسی به خدمات مشاوره و ارائه خدمات در نقاط دوردست را از جمله مزایای مشاوره تلفنی عنوان کرد.
وی افزود: همچنین در این مرکز، مشاوره حضوری و چهره به چهره با افراد داوطلب که با مشکلات عدیده روانشناختی دست و پنجه نرم میکنند با کمترین هزینه انجام میشود.
نظر شما