شهریار| بازدیداز مراکز مثبت زندگی شهرستان

رئیس اداره بهزیستی شهریارازبازدید مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی شهریار به مناسبت هفته بهزیستی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره شهریار از چندین مراکز مثبت زندگی به مناسبت هفته بهزیستی در شهرستان بازدیدکرد.

 داود فهیم راد در این بازدیدها ضمن اهمیت برنظارت مستمر بر مراکزمثبت زندگی باهدف ارتقاء سطح کیفیت خدمات بهزیستی به مددجویان افزود: با راه‌اندازی این مراکز، افراد تحت پوشش برای دریافت خدمات با دسترس‌پذیری آسان تنها به یک مرکز مراجعه خواهند کرد.

فهیم راد ادامه داد: این مراکز با هدف ارتقای کیفیت خدمات بهزیستی به مددجویان شکل گرفته و محله‌محور هستندچنانکه همیشه این دغدغه وجود داشت که مددجویان برای دریافت خدمات خود به یک مکان واحد مراجعه کنند.
 
وی درادامه گفت: از آنجایی که ارائه‌دهندگان خدمات در مراکز باید هنر ارتباط موثر با مردم را داشته باشند چراکه تکریم ارباب رجوع و توجه به ارزش‌ها و فرهنگ‌های مردم در هر منطقه از موارد جلب و جذب آحاد جامعه برای دریافت خدمات از مراکز مثبت زندگی است.

وی افزود: خدمات ۲۲ گانه‌ای در مراکز مثبت زندگی از جمله تشکیل پرونده، پاسخگویی به مراجعان، نیازسنجی‌های محلی، شناسایی داوطلبان و خیرین، آگاه‌سازی معلولان و آموزش های مهارت زندگی و غربالگری ارائه می‌شود.

کد خبر 39953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد