شمیرانات| سلامت جسم و روان، زیربنای پیشرفت و تکامل جامعه است 

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات با گرامیداشت ۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی، این روز را جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا عمادی در ادامه مطلب خود، خاطرنشان کرد: گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل سازمان بهزیستی با شعار راهبردی هوشمندسازی، محله محوری، سلامت اجتماعی در خانواده را در این شرایط سخت کرونا با لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار مهم و حیاتی است.

عمادی ادامه داد: بهزیستی به عنوان سازمانی فرهنگی، اجتماعی و امدادی به منظور گسترش رحمت الهی در جامعه و حفظ ارزش ها و کرامات والای انسانی اقداماتی تاثیرگذار و گامهای مهمی در راستای پیشگیری برداشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: سلامت جسم  و روان، زیربنای پیشرفت و تکامل جامعه است و این مهم جز از منظر کمک و یاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امورمعلولین، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومین میسر نخواهد شد.  

این مدیر با اشاره به روحیات خیرخواهانه مردم، تصریح کرد: باهم و در کنار هم بی فکر معلولین و محرومین سر بر بالین آسایش نگذاریم و برای نشاندن گل لبخند بر لبان همه نیازمندان، لحظه ای غفلت نکنیم.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات، هفته بهزیستی را  مهرورزی و دوستی نامید و اذعان داشت: هفته درحال حاضر هفته صفا و صمیمیت، مهربانی و یاری است که به سهم خود به عنوان خادم فعالان این عرصه پرمخاطره در شهرستان شمیرانات، این هفته باشکوه  و پرمهر را به مهرورزان فداکار بهزیستی تبریک می گویم.

کد خبر 39925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد