157 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان تهران واگذار شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آئین واگذاری 157 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان استان تهران با محوریت شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری آریا، مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران همزمان با ایام دهه فجر در آئین واگذاری 157 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان تهران با محوریت ورامین به شکل ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: بسیار خرسندیم در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آئین افتتاح واگذاری 2381 واحد مسکونی برای مددجویان جامع هدف سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه سهم استان تهران از این تعداد واحد مسکونی 157 واحد بوده است به شکل نمادین در شهرستان ورامین یک واحد در یکی از روستاهای این شهرستان افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: در سطح استان تهران وظیفه تهیه 1200 واحد مسکونی را در سال 99 داشته که تا الان لحظه حدود 800 واحد از این واحدهایی که برای مددجویان جامعه هدف بهزیستی در نظر گرفته شده به این عزیزان تعلق گرفته است.

شاهرخی بیان کرد: با فعالیت خوب واحد مشارکت‌های مردمی و ارتباط خوبی که با وزارت کار و امور اجتماعی منجر به  اختصاص سامانه‌ای برای این امر شاهد این بودیم که درخواست‌های جامعه هدف به واحد اشتغال بهزیستی می‌دهند که تقریباً بلافاصله اجرا می‌شود و در محل‌هایی که از قبل در سامانه تهیه شده مشغول به کار می‌شوند.

وی افزود: در رابطه با بحث اشتغال تعهد ما در سال جاری، 2500 نفر بوده که خوشبختانه تا امروز 2 هزار نفر از این تعهدات به مرحله عملی رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ابراز کرد: امتیازاتی که در بحث مسکن این عزیزان برای احداث واحدهای مسکونی قائل شدیم، برای یک مرتبه از پرداخت حق عوارض انشعابات آب، برق و گاز و عوارض شهرداری معاف خواهند بود.

گفتنی است، تاکنون 345 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان بهزیستی شهرستان ورامین واگذار شده است.

کد خبر 31568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد