در جلسۀ پروژۀ مسکن‌مهر معلولان بیلوکاراه؛
اعضا با تشکیل تعاونی مسکن مخالفت کردند

فردای کرمان – گروه جامعه: پروژه‌ی ۱۹۲ واحدی مسکن مهر معلولان بیلوکاراه که با تفاهم سه‌جانبه میان مسکن و شهرسازی، بانک عامل و پیمانکار از سال۹۱ مراحل اجرایی آن آغاز شده است به علت برخی مشکلات از سوی اعضا و پیمانکار، تاکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته و هنوز تکلیف آن روشن نشده است.

به گزارش فردای کرمان به همین دلیل جلسه‌ای با حضور اعضا تشکیل شد تا برای رفع مشکلات اجرایی پروژه، وضعیت آن از حالت تفاهم سه‌جانبه به شرکت تعاونی تغییر کند اما اعضا با تشکیل تعاونی مسکن مخالفت کردند.

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، در پی برگزاری جلسات متعدد به‌منظور تعیین‌تکلیف پروژه‌ی  مسکونی بیلوکاراه، جلسه‌ی توجیهی اعضا و انتقال تصمیمات اتخاذ شده از سوی شورای مسکن استان به آن‌ها در محل سالن اجتماعات شهید نشاط بهزیستی استان برگزار شد.

عباس صادق‌زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان دراین نشست با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از دادگستری استان کرمان،  معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، بازرسی استان کرمان و... گفت: «پس از بحث و بررسی کارشناسی و هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه‌های اجرایی مرتبط مقرر شده است تا به منظور رفع مشکلات اجرایی این پروژه و به سرانجام رسیدن آن، کمک‌ها و تسهیلات ویژه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته شود و این پروژه با تغییر وضعیت از حالت تفاهم‌نامه‌ی سه‌جانبه به شرکت تعاونی، به‌منظور دخالت داشتن موثر اعضا در پیشبرد آن مجددا کلید خورده و با همکاری همه‌ی اعضا به پایان برسد».

وی افزود: «اعضای این پروژه باید به این نکته واقف باشند که کمک بهزیستی و سایر ارگان‌ها در هر دو قالب تفاهم‌نامه‌ی سه‌جانبه و شرکت تعاونی تغییری نخواهد کرد، اما مسئولان استان با بررسی‌های همه‌جانبه، بهترین راه برای تکمیل پروژه را تشکیل تعاونی دانسته‌اند».

در ادامه‌ی این نشست نمایندگان اداره کل تعاون و استانداری کرمان به ارائه‌ی توضیحاتی پیرامون تصمیمات اتخاذ شده پرداختند که با توجه به مخالفت شدید اعضا با تشکیل شرکت تعاونی مقرر شد تصمیم آن‌ها طی صورتجلسه‌ای به شورای مسکن استان اعلام شود.

کد خبر 31012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد