نماینده مجلس: اصلاح قانون تعاون در دستور کار کمیسیون اقتصادی است

کرمان - ایرنا - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح قانون تعاون در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار دارد، گفت: اتاق تعاون یک پای تنظیم قانون جدید است و درخواست داریم مدیران، کارشناسان و صاحب نظران در حوزه تعاون نظرات خود را در این زمینه ارائه کنند.


به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه استان کرمان مرکز تعاونی های کشور و یکی از خاستگاه‌های نظام تعاون کشور است افزود: اقدامات مطلوبی در حوزه تعاونی استان انجام شده است.
وی گفت: حوزه تصمیمات در بخش تعاون می تواند  با رویکرد استان کرمان به عنوان قطب تعاونی در سطح کشور دیده شود.
پورابراهیمی با ببان اینکه جهت گیری های بخش تعاون در حوزه محتوایی باید تغییر یابد افزود: جای رشته های تعاونی در دانشگاه‌ها خالی است و این ظرفیت سازی می تواند انجام شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ظرفیت بخش کشاورزی در استان بسیار مطلوب بوده و تخصصی کردن امور تعاونی ها در این بخش امکان پذیر است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز در این نشست افزود: تعاونی ها قبل از اینکه ساختار تعاونی‌ باشند؛ رویکرد اجتماعی دارند و در قانون جدید این رویکرد برجسته تر است.
عباس صادق زاده با بیان اینکه توزیع اعتبار در حوزه اشتغالزایی افزود: می توان اعتبارات در حوزه اشتغال را برای احیا تعاونی های نیمه فعال استفاده کرد تا اشتغال را به هدف برسانیم

کد خبر 30518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد