به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل، "مسعود آسیما" مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل با اعلام این خبر گفت: از آنجا که سازمان بهزیستی کشور به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقاء سلامت اجتماعی، منشا خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروههای مختلف جامعه میباشد راه اندازی مراکزی چابک، در دسترس، پاسخگو و فعال در رسیدگی به امور مددجویان تحت پوشش این سازمان در دستور کار مدیریت سازمان بهزیستی قرار گرفت تا موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه هدف شود.
«مسعود آسیما» ادامه داد: در آستانه آغاز به کار رسمی مراکز خدمات بهزیستی (+زندگی) جهت آشنایی مخاطبان با این مراکز و کارکرد آنها، با همکاری مرکز هماهنگی و مدیریت مراکز خدمات بهزیستی کشور، مسابقه پیامکی طراحی شده که به صورت هفتگی برگزار میشود و قرعهکشی مسابقه شماره یک از بین ۴ هزار و ۷۲۰ نفر که گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۴۵ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور ارسال کردند، صورت پذیرفت که ۲۵ نفر به عنوان برندگان این مسابقه مشخص شدند.
اسامی آنها که بیشتر از گروه کارکنان، جامعه هدف تحت پوشش و کارکنان مراکز مثبت زندگی بودند به شرح زیر اعلام می شود:
- ۰۹۳۷۱۱۸**۵۷
- ۰۹۱۴۵۳۹**۱۰
- ۰۹۱۷۶۱۷**۶۳
- ۰۹۱۱۱۲۷**۵۴
- ۰۹۱۵۶۶۲**۵۹
- ۰۹۳۵۲۲۵**۵۳
- ۰۹۱۱۲۲۶**۱۷
- ۰۹۱۲۷۴۵**۲۵
- ۰۹۱۴۶۶۳**۶۴
- ۰۹۹۲۳۳۵**۸۷
- ۰۹۱۸۵۸۸**۷۴
- ۰۹۱۱۳۱۸**۱۴
- ۰۹۲۱۰۵۱**۷۱
- ۰۹۱۰۴۸۶**۰۱
- ۰۹۱۳۳۱۳**۷۸
- ۰۹۳۵۰۶۶**۳۵
- ۰۹۱۱۸۷۸**۱۷
- ۰۹۱۵۴۹۵**۳۰
- ۰۹۰۱۵۶۵**۶۳
- ۰۹۱۴۷۱۸**۶۳
- ۰۹۱۵۸۷۳**۵۱
- ۰۹۹۲۱۷۲**۲۳
- ۰۹۳۸۸۵۸**۸۲
- ۰۹۱۷۴۱۲**۸۴
- ۰۹۳۳۸۴۷**۶۲
نظر شما