کاشمر | شهردار دوستدار معلولین شهرستان کاشمر

شهردار کاشمر در دیدار با افراد دارای معلولیت در هفته‌ی گرامیداشت معلولین از ساخت یک سالن ورزشی ویژه‌ی افراد دارای معلولیت در این شهرستان خبر داد.

کاشمر- صادقیان- به گفته‌ی رئیس بهزیستی کاشمر، جعفر سلیمانی، علاوه بر قول مساعد برای ساختن یک ورزشگاه سرپوشیده برای معلولین این شهرستان، 10 میلیون تومان کمک نقدی در قالب کارت هدیه‌های یک میلیون ریالی برای یکصد نفر از معلولین اختصاص داد.

اعظم حسن‌زاده گفت: ایشان همچنین برای کمک به ودیعه مسکن یک معلول شدید، 5 میلیون تومان به وی کمک کرد.

رئیس بهزیستی کاشمر با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر کاشمر، نگاه بسیار مثبتی به مشکلات و مطالبات افراد دارای معلولیت دارند گفت: سال گذشته یک همایش بزرگ برای افراد دارای معلولیت برگزار کردیم که تمام هزینه‌های این همایش اعم از پذیرایی و اجرا و صبحانه و نهار مدعوین را شهرداری پرداخت کرد.

وی تأکید کرد: از زمانی که ایشان شهردار کاشمر شده، کارنامه‌ی مناسب‌سازی شهری، وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده و تلاش زیادی برای تسریع مناسب‌سازی معابر و گذرگاه‌ها انجام گرفته است.

وی همچنین از مؤسسه‌ی خیریه‌ی پیام‌آوران نشاط که اعضای هیأت مدیره‌ی آن همه از افراد دارای معلولیت هستند به جهت رایزنی موفق با مسؤولان شهرستان در جهت تحقق مطالبات افراد دارای معلولیت قدردانی کرد.

به گفته‌ی خانم حسن‌زاده، این مؤسسه، در جلب و جذب کمک‌های خیرین برای معیشت و رفاه معلولین، کارنامه‌ی بسیار موفقی داشته است و عمده‌ی رایزنی‌ها با شهرداری و شورای شهر نیز توسط همین مؤسسه انجام می‌گیرد.

کد خبر 27797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد