نیشابور | تأکید دادستان نیشابور بر نظارت به کار مراکز غیر دولتی و حفظ حقوق مددجویان بهزیستی

دادستان نیشابور بر اجرای دقیق پروتکل‌های عملیاتی و دستورالعمل‌های ابلاغی و قانونی در بهزیستی و مراکز تابعه تأکید کرد.

محمد حسینی که در دیدار با مدیر و کارشناسان بهزیستی نیشابور به مناسبت هفته‌ی بزرگداشت معلولین صحبت می‌کرد افزود: در صورتی که به خاطر عدم اجرای دقیق پروتکل‌های نظارتی و دستورالعمل‌های ابلاغی دولت یا سازمان بهزیستی، اشکالی متوجه مددجویان شود، دادستانی حسب وظیفه، پیگیر موضوع خواهد بود.

وی با قدردانی از بهزیستی و کارشناسان این نهاد گفت: خدمت به مددجویان، خدمت به کل جامعه است.

دادستان نیشابور ادامه داد: باید بازدید از مراکز، نظارت مستمر و تذکر و اخطار در خصوص کاستی‌ها و نقایص اجرایی، همیشه در دستور کار بهزیستی باشد.

حسینی تأکید کرد: اجرای قوانین و نظارت بر فعالیت مراکز، حافظ منافع عمومی و موجب پیشگیری از آسیب‌ها خواهد بود.

در این نشست که در دفتر رئیس بهزیستی نیشابور برگزار شد، رئیس بهزیستی نیشابور گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های بهزیستی در سال جاری بخصوص در ارتباط با محدودیت‌های کرونایی و خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود بیان کرد.

علی صدر گفت: تمام تلاش ما این است که حقوق مددجویان ضایع نشود و نظارت‌هایمان بر فعالیت مراکز غیر دولتی، دقیق و کامل باشد.

وی در عین حال، کاستی‌های اعتباری و نیروی انسانی را مانعی در این راه ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که با افزایش اعتبارات و نیروی انسانی، این مشکلات کاهش یابد.

وی ضمن قدردانی از همکاری دادستانی در زمینه‌ی اجرای قوانین حمایت از حقوق معلولین گفت: برای اجرای هر چه بهتر قوانین مرتبط با حقوق مددجویان و رفع موانع معیشت و رفاه آنها آمادگی کامل داریم و بسیار خرسندیم که دادستانی و مقامات قضایی در کنار ما و پشتیبان ما هستند.

کد خبر 27024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد