زهرا امینی با اشاره به اینکه بهزیستی به گروههای مختلف خدمات ارائه می دهد، گفت: دفتر مدیریت وعملکرد بهزیستی با بهره گیری از تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اداری به زودی اقدام به راه اندازی سامانه جامع ارتباطی بین مردم وسازمان نموده و با نام گذاری این سامانه به عنوان سامانه جامع دیده بان نه تنها سعی در ایجاد ارتباط دوسویه و اثر بخش با مردم و جامعه هدف نموده بلکه با استفاده از ظرفیت های موجود این سامانه ، نظارت بر مراکز وعملکردهای واحدهای اجرایی را در نظر گرفته است .
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود:در همین راستا سامانه دیده بان با شماره تلفن 1482 در سراسر کشور به زودی در تمام ساعات شبانه روز درخدمت همشهریان عزیز می باشد که میتوانند پیشنهادات ، انتقادات و شکایات خودرا با این شماره مطرح نموده و در اسرع وقت از نتایج آن مطلع شوند.
این مقام مسئول افزود: از ویژگی های دیگر این سامانه علاوه بر آسان بودن ودسترسی به آن سرعت و دقت در رسیدگی به درخواست ها وشکایات می باشد که در این راستا سامانه طوری طراحی شده که بالاترین مقام مسئول بهزیستی استان(مدیرکل) ، معاونین ، روسای شهرستانها و مسولین واحدهای نظارتی حراست وبازرسی بر عملکرد سامانه وروند رسیدگی به درخواست ها نظارت مستقیم و مستمر داشته باشند.
امینی در پایان خاطر نشان کرد : در مجموع هدف از راه اندازی سامانه ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف سازمان و نظارت بیشتر بهزیستی بر نحوه خدمت رسانی مراکز واحدهای تابعه به مددجویان می باشد.
نظر شما