به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، دکترستاری که در حاشیه دیدار چهره به چهره با مخاطبان دستگاه متبوع خود و جامعه هدف سازمان بهزیستی در استان اردبیل سخن می گفت، اظهار داشت: ملاقات های مردمی بی واسطه به منظور رفع مشکلات و حذف موانع و با هدف تحقق بخشیدن به سیاست ها، انتقادها و پیشنهادهای سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز برنامه ریزی شده است.
وی افزود: شنیدن درخواست ها، مسائل و مشکلات و مطالبات جامعه هدف بهزیستی به صورت مستقیم می تواند از بروز هرگونه تخلف و کارشکنی جلوگیری کرده و روحیه اعتماد و عزت نفس را بیش از پیش به جامعه تقویت نماید.
ستاری در ادامه تاکید کرد: برگزاری جلسات ملاقات هفتگی یکی از روشهای مهم اطلاع یابی مستمر از مسائل و مشکلات کارکنان سازمان و همچنین اعضای خانواده بزرگ بهزیستی است که در آن ضمن بررسیهای لازم، چاره یابی و رسیدگی به درخواستها نیز انجام میشود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پاسخگویی به نیازهای جامعه، تسریع در انجام امور، ایجاد حس همدلی، هم زبانی، تحرک و پویایی در سیستم از دیگر فواید پاسخگویی به مراجعین و در راس آنها، افراد تحت حمایت این مجموعه است.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه در تمام ادارات بهزیستی سراسر استان این طرح اجرا می شود، تصریح کرد: کاهش زمان پاسخگویی به افراد حقیقی و حقوقی، رسیدگی به امور مددجویان، ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات نیازمندان در پیگیری نیازهای افراد جامعه هدف از دیگر خاصیت های پنهان و آشکار ارتباط مردم با مسئولان است.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد با توجه به شرایط کرونایی جامعه و لزوم اتخاذ تدابیر لازم در جهت ایمن سازی مقاومت جسمی در ازای مقابله با این ویروس منحوس، بتوانیم از دیدار چهره به چهره مددجویان کاسته و بر حضور مجازی این عزیزان از طریق شبکه های اجتماعی اهتمام ورزیم.
لازم به ذکر است : اشتغال، تامین مسکن، تسهیلات ارزان قیمت، حمایت از مسکن مددجویان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود که در این زمینه دستورات لازم مبنی بر رسیدگی و رفع این مسائل از سوی مدیرکل بهزیستی استان ارائه شد.
نظر شما