به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام به نقل از سایت استانداری ایلام، آیت قیصربیگی با اعلام این خبر افزود: این ارزیابی ها بر اساس شاخص های ۲۰ گانه انجام که علاوه بر تنوع بخشی در حوزه اطلاع رسانی بر تعامل و ارتباط بیشتر مدیران با مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی تاکید شده که شامل حوزه اطلاع رسانی و انعکاس خبر در پورتال اداره، پورتال وزارت خانه، هفته نامه، روزنامه، سایت، خبرگزاری، فضای مجازی و رادیو و تلویزیون و ... مجموعا ۳۵ امتیاز، در ارائه گزارش به مردم از طریق حضور در رسانه ها، حضور در صدا و سیما، حضور در فضای مجازی، نشست خبری و تور رسانه ای مجموعا ۲۵ امتیاز، در حوزه ارتباطات با استفاده از شاخص های تعامل با مردم، تعامل با رسانه ها و پاسخ به سوالات و انتقادات مجموعا ۱۵ امتیاز، در حوزه ابتکارات، نو آوری و خلاقیت با استفاده از شاخص هایی چون استفاده از نرم افزار های متنوع و جدید در قالب چند رسانه ای، ایجاد نشریه و بولتن خبری و غیره مجموعا ۲۰ امتیاز و در نهایت داشتن مدیر روابطعمومی صاحب ابلاغ نیز برای هر ماه ۵ امتیاز محاسبه می شود.
ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی از ابتدای امسال آغاز که در این زمینه روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ایلام در دوره فروردین و اردیبهشت جز پنج دستگاه اول، در خردادماه رتبه سوم، در تیرماه رتبه دوم، در مردادماه رتبه نخست و در شهریورماه رتبه دوم را با امتیاز 90 کسب کرده است.
نظر شما