به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین فرزاد ربیعی مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان اظهار کرد : یکی از این راههای ارتباطی، راه اندازی سامانه دیده بان است که جامعه هدف با شماره گیری ۱۴۸۲ و ثبت شکایات خود در اسرع وقت می تواند به پاسخی طبق مقررات دست یابد.
ربیعی با اشاره به راه اندازی این سامانه عنوان نمود: افراد می توانند هرگونه شکایت از مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی استان قزوین را در این سامانه ثبت نمایند تا مورد بررسی و پاسخگوئی قرار گیرد.
این سامانه از ساعت۸ صبح لغایت ۲۰شب آماده پاسخگوئی به شکایات جامعه هدف سازمان می باشد.
نظر شما