سبزوار| توزیع یکهزار بسته غذایی به ارزش 120 میلیون تومان به مددجویان نیازمند بهزیستی سبزوار

یک‌هزار بسته‌ی غذایی شامل اقلام ضروری مورد نیاز خانواده‌ها در زمان قرنطینه‌ی خانگی درب منازل مددجویان نیازمند بهزیستی سبزوار توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، رئیس بهزیستی شهرستان سبزوار ضمن اعلام این خبر افزود: ارزش کلی این بسته‌های غذایی ۱۲۰ میلیون تومان برآورد می‌شود که تماما از سوی خیرین سبزوار، اهدا شده است.

کسرائی فر اظهارداشت: برنج، ماکارونی، روغن، سویا، گوشت، ماست و شیرینی، محتویات این بسته‌های غذایی است که به شکلی که کرامت و عزت نفس مددجویان رعایت شود در درب منازل آنان تحویل‌شان می‌شود.

وی یادآور شد: کارشناسان بخش‌های مختلف بهزیستی و مددکاران مرتبط، مددجویان نیازمند را شناسایی و معرفی می‌کنند و بسته‌های غذایی بر اساس این معرفی، تحویل این عزیزان می‌گردد.

کسرائی فر با تشکر از خیرین سبزوار گفت: این عزیزان همیشه مایه‌ی سربلندی و امیدواری شهرستان سبزوار، بهزیستی و مددجویان بوده‌اند و بدون وجود این بزرگواران، کارهای بهزیستی، به این خوبی انجام نمی‌شد.

رئیس بهزیستی شهرستان سبزوار ادامه داد: امیدواریم با توجه به شرایط اجتماعی ناشی از بروز و شیوع کرونا و قرنطینه‌ی خانگی، خدمات و سخاوت‌مندی خیرین امتداد و استمرار داشته باشد تا بتوانیم با کمک آنها گرهی از کار فروبسته‌ی مددجویان بگشاییم.

شایان ذکر است در حال حاضر از ۱۲ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی سبزوار، ۶ هزار خانوار نیازمند و شدیدا نیازمند می‌باشند.

کد خبر 16570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد