برگزاری نشست مشترک معاونین و مدیران سازمان بهزیستی و مدیر بانکداری تجاری بانک ملی

نشست مشترک معاونین و مدیران سازمان بهزیستی و مدیر بانکداری تجاری بانک ملی با هدف افزایش همکاری مشترک و هم افزایی فی ما بین در محل مرکز مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛سید محمد جواد حسینی رئیس مرکز مشارکتهای مردمی  و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی در این نشست گفت : هدف این مرکز از برگزاری این گونه جلسات افزایش سطح تعامل و همکاری بین دستگاهی با هدف بهبود ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان بهزیستی است .

وی با اشاره به راه اندازی درگاه مشارکت های مردمی وسهولت در فرآیند پرداخت کمک توسط خیرین در سراسر کشور از طریق این درگاه و دریافت و توزیع دستگاه خود پرداز الکترونیک به عنوان اقدامات حاصل از همکاری وتعامل با بانک ملی توسط این مرکز گفت : نتیجه همکاری مرکز مشارکتهای مردمی و بانک ملی منجر به اقدامات موثری در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی شده است  و هم اکنون در تلاش هستیم تا سطح خدمات را با تعامل و همکاری بانک ملی افزایش دهیم .

علیرضا انجلاسی معاون توسعه مدیریت و منابع نیز در این نشست گفت : سازمان بهزیستی ید واحده است وهدف تمام معاونتها ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش است .

وی افزود: اقدامات این سازمان در راستای حمایت از ۸ میلیون مددجوی تحت پوشش است .

معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت :در تلاش برای افزایش سطح همکاری با بانک ملی به منظور ارائه خدمات  به مددجویان هستیم .

وی با اشاره به اهمیت رضایت شغلی پرسنل در راستای همکاری با بانک ملی  افزود : سازمان بهزیستی کشور ۲۰ هزار پرسنل شاغل دارد که  رضایت شغلی کارکنان منجر به افزایش انگیزه برای خدمت رسانی بیشتربه جامعه هدف سازمان بهزیستی می شود. 

 بهرام واقفی مدیر بانکداری تجاری بانک ملی گفت: بانک ملی آمادگی دارد تا در جهت افزایش سطح تعامل و همکاری با هدف ارائه  خدمات به مددجویان و پرسنل شاغل با سازمان بهزیستی همکاری کند .

کد خبر 142042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =