۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۹:۰۸
توسعه زیرساخت پاسخگویی خط ۱۴۸۰

پاسخگویی به تماس‌های بی‌پاسخ خط ۱۴۸۰ تقویت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بهزیستی استان تهران، در نشست اندیشه‌ورزی دفتر مشاوره بهزیستی استان تهران، مدیرکل دفتر مشاوره کشور از برنامه‌ریزی برای ارتقای سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۸۰ خبر داد.

ابراهیم غفاری با اشاره به حجم بالای تماس‌های ورودی به این سامانه گفت: «سال گذشته بیش از ۱.۷ میلیون تماس با خط ۱۴۸۰ برقرار شد که این آمار نشان می‌دهد که زیرساخت‌های ما نیازمند تقویت جدی است.»

وی افزود: موظفیم ظرفیت پاسخگویی را افزایش دهیم. توسعه سخت‌افزاری و استفاده از نیروهای مشاور آنلاین از جمله اقدامات پیش‌بینی‌شده در سال ۱۴۰۴ است.

کد خبر 136920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد