اهم عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی در سال ۱۴۰۳

رسیدگی به بیش از ۶ هزار نامه مردمی در سال ۱۴۰۳ توسط بهزیستی استان در اداره پذیرش و هماهنگی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان: پاسخگویی شفاف و سریع، اولویت اصلی ماست

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان با تشریح عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی در سال ۱۴۰۳، از رسیدگی به ۶۷۳۲ فقره نامه ورودی به این اداره در طول سال گذشته خبر داد و این آمار را بیانگر گستره تعامل مردم با مجموعه بهزیستی دانست.

وی با تاکید بر اهمیت این واحد در تقویت ارتباطات مردمی و پاسخگویی به موقع، افزود: «در سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۳۷۱ نامه از طریق سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به اداره پذیرش ارجاع داده شد. این آمار نشان از اعتماد بالای مردم به سامانه‌های رسمی برای بیان درخواست‌ها و مطالبات‌شان دارد.»

دکتر منطقی در ادامه گفت: «از میان دیگر مکاتبات، ۳۰ نامه از سوی نهاد مقام معظم رهبری و ۲۳ نامه از طرف سازمان بهزیستی کشور به استان ارجاع شده که همگی با دقت بررسی و پاسخ‌دهی شده‌اند.»

وی خاطرنشان کرد: «اداره پذیرش و هماهنگی با ساماندهی دقیق مکاتبات، ارجاع هدفمند به واحدهای تخصصی، پیگیری مؤثر و ارائه پاسخ‌های مستند، نقش مهمی در رضایت‌مندی ارباب‌رجوع و ارتقاء جایگاه سازمان ایفا می‌کند.»

مدیرکل بهزیستی استان در پایان با قدردانی از کارکنان اداره پذیرش، تاکید کرد: «پاسخگویی شفاف، مسئولانه و سریع به نامه‌ها و مراجعات مردمی، یکی از اصول بنیادین ما در مسیر تحقق عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

کد خبر 134285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد