مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با راه اندازی سامانه تلفنی پاسخگو، گام نوینی در رسیدگی به مطالبات مردمی برداشت

در اقدامی ابتکاری، طاهره رزاق پور، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، با راه اندازی سامانه تلفنی فوری، دسترسی شهروندان به خدمات حمایتی و پاسخگویی به درخواست ها را تسهیل نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، این سامانه با هدف کاهش فاصله بین شهروندان در طی چهارشنبه های مردمی فعال شده و امکان ثبت مستقیم مشکلات، پیشنهادات و درخواست های مرتبط با حوزه های تحت پوشش بهزیستی را فراهم می کند.

رزاق پور تأکید کرد: رسیدگی سریع و شفاف به نیازهای مردم، اولویت اصلی این اداره کل است. با راه اندازی این سیستم، شهروندان بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند از طریق تماس مشکلات خود را مطرح کنند و پیگیر پاسخ کارشناسان باشند.  

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل همچنین از برنامه های آینده برای توسعه این سامانه با افزودن خدمات پیامکی و پلتفرم آنلاین خبر داد.  

این ابتکار به عنوان الگویی نوین در مدیریت شهری و تقویت اعتماد عمومی، مورد استقبال قرار گرفته است و انتظار می رود گسترش چنین طرح هایی گامی مؤثر در بهبود کیفیت خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر باشد.

شایان ذکر می باشد در این ارتباط تلفنی به تعدادی از درخواست های مردمی توسط مدیرکل بهزیستی استان رسیدگی شد که غالب درخواست ها در زمینه های ودیعه مسکن، وام اشتغال، تحت پوشش قرار گرفتن مجدد، اشتغال، مساعدت مالی و درمان بود و راهنمایی های لازم توسط وی ارائه گردید.

کد خبر 134115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد