به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران؛ محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران، صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور در سامانه سامد استانداری تهران پاسخگوی تماس ها و درخواست های عموم شهروندان بود. عمده درخواست ها و مطالبات مردمی که از طریق خط ۱۱۱ مطرح شد در حوزه ودیعه مسکن، فرزندخواندگی، لوازم کمک توانبخشی، افزایش مستمری و کمک هزینه معیشتی بود که به صورت مستقیم توسط مدیر کل پاسخ و دستورات لازم در خصوص رسیدگی به آنها داده شد.
محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: عملیاتی شدن درخواست های مردمی که از طریق سامانه ۱۱۱ مطرح میشود توسط اپراتور در سیستم ثبت و از سوی کارشناسان اداره کل بهزیستی و بازرسی و عملکرد پیگیری میشود.
گفتنی است: سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم و یا خط ۱۱۱ شناخته میشود با هدف پاسخگویی مدیران دستگاه ها و سازمان های کشور می باشد.
سامانه سامد پل بی واسطه ی ارتباط مردم با مدیران است.
درخواست های مردمی به صورت مستقیم توسط مدیر کل بهزیستی استان تهران از طریق سامانه سامد رسیدگی شد.
کد خبر 128391
نظر شما