سلامت رفتار سازمانی افزایش رضایتمندی شهروندان را در پی دارد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بر نظارت مستمر و دائمی برای پیشگیری از جرم و تامین سلامت اداری تاکید کرد و گفت: اجرای دقیق راهبردهای پیشگیرانه در گسترش سلامت رفتار سازمانی  موجب افزایش رضایتمندی شهروندان با محور اجرایی کردن مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو در جلسه ی استانی سلامت اداری  که با حضور مدیران و کارشناسان این اداره برگزار شد، نظارت برنحوه عملکرد و خدمات دهی مراکز تحت نظارت را از ضروریات بیان کرد و گفت:  یکی از مهمترین اهداف برگزاری جلسات آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات است که باید در تمامی امور به کار بگیریم.

وی آشنایی با قوانین را  ازعناصر مهم کار کردن برشمرد  و تصریح کرد :کنترل و کاهش فساد و سالم سازی مجموعه،  تقویت شناخت و جلب اعتماد و حمایت عمومی از برنامه های ضد فساد، ترویج و نهادینه کردن تفکر و عمل پیشگیرانه در حیطه مسئولیت سالم سازی دستگاه  از چشم انداز ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد است. 

مدیرکل بهزیستی افزایش بهره وری و میزان اثربخشی و کارایی دستگاه ها، شفاف سازی قوانین، مقررات، فرایندها وعملکرد در بخش خدمات، پاسخگویی بدون تبعیض همه دستگاه ها به درخواست خدمات مراجعین، حاکمیت قانون برعملکرد همه دستگاه ها و تعامل بین آنها و خدمت گیرندگان و ... را از اهداف قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد عنوان کرد.

وی خاطرنشان ساخت: علاوه بر نظارت‌های درون سازمانی که از طریق کارشناسان حوزه‌های تخصصی در سطوح شهرستان، استان و کشور انجام می‌شود، مراجع ذیصلاح برون سازمانی نظیر اداره بازرسی، دستگاه قضایی، و... نیز در راستای ارزیابی نوع خدمات و فعالیت‌ها به صورت متناوب بر عملکرد مراکز و موسسات نظارت دارند.

این مقام مسئول یادآور شد: تمامی شهروندان می توانند با شماره  ۱۴۸۲ به صورت  رایگان وبدون پیش شماره تماس گرفته و بهزیستی را در امر نظارت  و ارتقاء کیفی ارائه خدمات یاری رسانند.

کد خبر 125871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد