فراخوان واگذاری واحد مدیریت مورد در شهرستان میناب

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در نظر دارد نسبت به واگذاری واحد مدیریت مورد معتادین بهبود یافته به موسسات واجد شرایط در شهرستان میناب اقدام نماید.

فراخوان واگذاری یک واحد مدیریت موردبا ظرفیت ۱۵۰پرونده در شهرستان میناب


اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در نظر دارد نسبت به واگذاری واحد مدیریت مورد معتادین بهبود یافته با هدف ارتقاء سلامت روانی ، اجتماعی و کیفیت زندگی افراد در فرایند درمان اعتیاد و مانایی در درمان ، تسهیل جامعه پذیری و صیانت اجتماعی افراد در مسیر درمان به موسسات واجد شرایط در شهرستان میناب اقدام نماید.

متقاضیان می تواننددرخواست خود راحداکثر تا۲۰آذرماه به اداره بهزیستی شهرستان میناب ارائه نمایند.

- آدرس : شیخ آباد ،شهرک عباسپور ، روبروی مدرسه شهید منتظری ساختمان اداره بهزیستی شهرستان میناب
همچنین متقاضیان در صورت نیاز به هماهنگی بیشتر به اداره کل بهزیستی استان هرمزگان دفترپیشگیری و درمان اعتیاد مراجعه نموده و یا با شماره تماس۴-۳۳۳۱۳۰۱حاصل نمایند .


➢شاخص های اختصاص،مدارک لازم جهت تائید و شرکت در فراخوان:

- کلیه مراکز فعال در حوزه های پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب دارای مجوز از سازمان بهزیستی و مراکز خدمات بهزیستی ( مثبت زندگی )می توانند متقاضی استقرار واحد مدیریت مورد باشند.
-موسسات غیر دولتی که متقاضی واحد مدیریت مورد هستند می بایست در اساسنامه به فعالیت های پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب اشاره نموده و همچنین اساسنامه آنها در قالب اساسنامه های مورد تایید سازمان بهزیستی باشد .
-متقاضیان می بایست شرایط مکانی و نیروی انسانی مورد اشاره را مطابق دستورالعمل رافراهم نمایند.


➢شاخص نیروی انسانی واحد مدیریت مورد

ترکیب نیروی انسانی
- سه نفر مددکار
- یک نفر متصدی امور دفتری

شرایط تخصصی نیروی انسانی
- مددکار:حداقل دارای مدرک کارشناسی در رشته های مددکاری اجتماعی،علوم اجتماعی
- مددکار :دارا بودن حداقل۲۴سال سن
- مددکار : ارائه سابقه یکسال تجربه کاری در حوزه درمان اعتیاد و کاهش آسیب
- مددکار : ارائه گواهی دوره آموزشی مدیریت موردمعتادان بهبود یافته به مدت۸ساعت از سازمان بهزیستی
- متصدی امور دفتری : دارا بودن حداقل مدرک دیپلم
- متصدی امور دفتری : آشنایی با کامپیوتر


➢شاخص های فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز

- به ازاء هر مددکار یک اتاق حداقل۶متری
- حداقل یک خط تلفن مستقل برای واحد مدیریت مورد
- تجهیزات معمول اداری مانند: کامپیوتر–پرینتر–فاکس–میز–صندلی
- فایل قفل دار جهت نگهداری پرونده ها


➢تعهدات متقاضی
- رعایت کلیه قوانین و مقررات جاری در زمینه موضوع
- تامین مکان و تجهیزات مناسب بر اساس دستورالعمل
- تامین نیروی انسانی لازم و پرداخت کلیه حقوق بر اساس مفاد دستورالعمل و رعایت قوانین اداره کار

کد خبر 123711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد