بهره مندی ۲۰۰ نفر از سالمندان از خدمات دهان و دندان در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان از ارائه خدمات دهان و دندان با مشارکت مرکز بهداشت برای ۲۰۰ نفر از سالمندان تحت پوشش در مراکز و خانه های سالمندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان در راستای برنامه  با حضور در یکی از مراکز سالمندان مونث اردبیل گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاون امور توان بخشی بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و با تلاش و همراهی مجموعه مرکز بهداشت  شهرستان اردبیل یونیت سیار دنداپزشکی در محل خانه های سالمندان مستقر و خدمات لازم را ارائه می نمایند.

 مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: خوشبختانه در این اقدام خداپسندانه دندانپزشکان دانشگاه علوم پزشکی بصورت جهادی وارد میدان شده اند و قرار بر این هست که با حضور در تمامی خانه های سالمندان و مراکز، سالمندان را مورد ویزیت قرار داده و در صورت نیاز نسبت به درمان و ترمیم دندان های این عزیزان اهتمام ویژه را بعمل آوردند.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: این اقدام برای اولین بار در سطح استان در راستای تکریم سالمندان و رسیدگی به نیازهای سالمندان بوده و عملیات اجرای آن از هفته سالمندان شروع شده است و تا پایان این برنامه تداوم خواهد داشت. بحمداله تاکنون تعداد ۴۰ نفر از سالمندان مورد معاینه و درمان قرار گرفته اند که امیدواریم شاهد تداوم خدمات مطلوب به جامعه هدف باشیم.

گفتنی است ارائه خدمات دهان و دندان به سالمندان تحت نظارت بهزیستی استان در ۴ مرکز تجمعی که هرکدام با ظرفیت اسمی ۵۰ نفر جمعاً ۲۰۰ نفر را شامل می شوند با همراهی و مشارکت مرکز بهداشت شهرستان اردبیل ارائه خدمات سیار خواهند داشت.  

کد خبر 120761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد