برگزاری مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا )در شهرستان نیر

مراسم اختتامیه طرح مانا که با هدف ارتقاء سطح توانمندیهای اجتماعی و مشارکتی نوجوانان در سطح شهر نیر, کوراییم و روستاهای تابعه اجرا شده بود با حضور معاون فرماندار ، رییس بهزیستی شهرستان نیر ، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی و روسای ادارات مرتبط و نوجوانان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، رییس اداره بهزیستی نیر در آیین پایانی این طرح گفت :طرح مانا در قالب سه محور آموزش روش حل مسئله و پیشگیری ار آسیبهای اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت ویژه نوجوانان دختر و پسر 13 تا 18 ساله اجرا گردید که اجرای موفقیت آمیز آن موجب تبدیل چالش‌ها و تهدیدات دوره بلوغ به فرصت ها و تقویت مهارت‌های ارتباطی و کارگروهی می گردد. 
  
اختری افزود: این طرح توسط تسهیلگران مرکز سلامت روان محلی و مشارکت نوجوانان و زنان در شش گروه 20 نفره و طی 13 جلسه جهت ایجاد نشاط و پیشگیری ار آسیبهای  اجتماعی در محلات آسیب خیز و ارائه راهکارهای لازم توسط همین نوجوانان انجام شد. در ادامه ایشان از فرمانداری، ادارات آموزش و پرورش، مدارس، فنی حرفه ای، کتاب خانه های عمومی و کمیته امداد از بابت حمایت و پشتیبانی از این طرح قدردانی کرد.
  
قابل ذکر که بیش از ۸۰ نوجوان ۴۰ زنان شهرستان نیر دراین طرح شرکت کردند و در پایان برنامه از برگزار کنندگان و مربیان و نوجوانان این طرح تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 120481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد