گزارش تصویری| دوشنبه های مردمی مدیرکل بهزیستی با حضور سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد امروز1403/7/30 به روال دوشنبه های هر هفته در قالب برنامه میز ارتباطات مردمی با مراجعان دیدار چهره به چهره داشت و در حال بررسی خواسته های آنها در حوزه های مختلف معیشت، درمان، مسکن، اشتغال و غیره بود که با حضور سرزده دکتر رحمانی ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در اداره کل بهزیستی همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد / در این بازدید استاندار ضمن سرکشی از واحدهای اداری ، با کارکنان ، مراجعه کنندگان و جامعه هدف از نزدیک گفت وگو کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

دکتر یدالله رحمانی در این بازدید اظهار داشت: مشکلات مطرح شده از سوی مراجعان و جامعه هدف بهزیستی را که در استان قابل حل می باشد با هماهنگی دستگاه های مختلف اجرایی و مجموعه استانداری پیگیری خواهیم کرد.

وی افزودند: یکی از مشکلات اصلی در استان و به ویژه در سطح جامعه هدف بهزیستی و مراجعان در بازدید امروز مربوط به اشتغال بود که این مهم نیز به طور ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: هدف اصلی دراین راستا کمک به بهبود وضعیت خدمات رسانی و رضایت مندی بیشتر مردم است.

وی یکی از شاخص های مثبت و تاثیرگذار در این بازدیدها را ارتباط مستقیم و کلامی با کارکنان در سطوح مختلف اداری و ارباب رجوع ها ذکر کرد.

در پایان ضمن ابراز تشکر، از عملکرد مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان و حضور به موقع و پاسخ گویی به ارباب رجوع را نیز رضایت بخش دانستند.

کد خبر 120422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد