به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهران خانی مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات بهزیستی استان تهران ضمن خداقوت و قدردانی از زحمات پرسنل این اداره و تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، شرایط، امکانات، نکات ضعف و قوت این اداره را مورد ارزیابی قرار داد.
خانی افزود: بهزیستی درصدد بهبود ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالا و رفع نقاط ضعف و تعامل و همدلی همکاران با هم یکی از راهکارهای مهم برای دستیابی به ارائه خدمات با کیفیت است.
این بازدید با هدف بررسی مسائل و چالش های بهزیستی شهریار به لحاظ فیزیکی و اداری و همچنین دیدار با پرسنل این اداره انجام شد.
مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد بهزیستی استان تهران ضمن نشست با کارکنان به بررسی چالش های ایشان پرداخت و گفت و گو کرد.
نظر شما