حضور مدیرکل بهزیستی البرز در جمع کارکنان اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ 

"وجیهه محمدی فلاح"مدیرکل بهزیستی استان البرز با حضور در اداره‌ بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ با رئیس و کارکنان شاغل در این مجموعه دیدار و گفتگوی صمیمانه ای داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیرکل بهزیستی ضمن استماع صحبتهای پرسنل از تلاش ارزشمند کارکنان در پیشبرد اهداف بهزیستی و قدردانی از حس همدلی،فضای همکاری همدلانه و صادقانه این شهرستان،ابراز امیدواری کرد تا با همت و روحیه مضاعف در مسیر خدمت رسانی و تحقق اهداف تعیین شده سازمان برای گروه هدف و مددجویان تحت پوشش گام برداشته شود.

"وجیهه محمدی فلاح" در پاره ای از سخنان خود خطاب به کارکنان ضمن گرامیداشت یاد شهداء ،بویژه شهدای مقاومت بر تببین شجاعت،جهاد ،ایمان ‌واراده بزرگمردان تأکید نمود.

وی همچنین بیان داشت:برای تداوم خدمت بیشتر به جامعه باید همواره رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و همه باهم با تلاش و همفکری ،خدمات مؤثری را در جهت رشد و پیشرفت و کمک به جامعه هدف انجام دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان در سفر کاری خود به این شهرستان از مرکز درخشان امام رضا (ع) و مرکز روزانه توانبخشی رویش ،مرکز خانه تلاش (بانوان آسیب دیده بالای هجده سال ) نیز بازدید و ضمن گفتگو با کارشناسان و مددکاران این مراکز،نحوه خدمت رسانی به گروه هدف را مورد پایش و بررسی قرار داد و از نزدیک با توانخواهان و مراجعین گفتگو کرد .

محمدی فلاح یکی از اهداف سفر به شهرستان ها را بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات همکاران در شهرستان و پیگیری در خصوص برطرف نمودن موانع و چالشهای موجود برای فعالیت ها بیان کرد.

گفتنیست مدیرکل بهزیستی در ادامه حضور در شهرستان ساوجبلاغ با همراهی شورای معاونین از بازسازی ساختمان اداره بهزیستی این شهرستان بازدید نمود و بر تسریع کار جهت آماده سازی و بهره برداری برخی از قسمتهای تکمیل نشده تأکید کرد.

کد خبر 120271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد