۴۲ مددجوی بهزیستی به همت خیرین عازم عتبات عالیات شدند

 مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تقدیر از همت والای خیرین در حمایت از نیازمندان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی از  اعزام ۴۲ نفر از مددجویان شامل افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، ایتام و... به کربلای معلی و نجف اشرف خبر داد و گفت: اولویت اعزام با مددجویانی است که تاکنون به عتبات عالیات اعزام نشده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو در حاشیه ی مراسم بدرقه زائرین اظهار کرد: اعزام خانواده‌های تحت پوشش به زیارت اهل بیت علیهم السلام ، یکی از برنامه‌های فرهنگی بهزیستی است که مددجویان بر اساس اولویت های تعیین شده شناسایی و به همت خیرین گرانقدر عازم سفر های زیارتی می شوند. 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تعدادی از مددجویان زائر اولی به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف شده اند، افزود: این مهم در خصوص گسترش شعائر فرهنگی و معنوی و ایجاد فضای آرامش روحی در بین جامعه مددجویان تحت حمایت انجام می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۵۰۰ خیر در مشارکتهای مردمی بصورت نقدی و غیرنقدی با این بخش همکاری دارند، تصریح کرد: خیرین محترم نقش به‌سزایی در رشد و تعالی سطح معیشت و رفاه جامعه هدف بهزیستی دارند و در پویش‌های مختلف چون تهیه ی نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند، خانه‌های گرم، ضیافت مهربانی، طرح حامی، اطعام نیازمندان و بسیاری از پویش‌ها و طرح هایی که در جهت جلب و حذب مشارکت‌های مردمی اجرا می‌شوند، خیرخواهانه همراه بهزیستی هستند.

کد خبر 120200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد