دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل نحوه ارائه خدمات اشتغال برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل نحوه ارائه خدمات اشتغال سازمان بهزیستی ویژه کارشناسان ادارات شهرستان و مراکز تامین و توسعه و مددکاران مراکز مثبت زندگی در قم برگزار شد .

منصوره خورشید کارشناس مسول اشتغال و کاریابی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر گفت : توانمندسازی جامعه هدف اولویت اصلی سازمان بهزیستی در ارتباط با مددجویان است و یکی از اصلی ترین مباحث توانمندسازی اشتغال و خودکفائی مددجویان است لذا  در کلیه دستورالعمل های سازمان بهزیستی در زمینه اشتغال اولویت با معلولین و زنان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوششی است که مشخصات آنها در سامانه UI ثبت شده است و امروز با حضور کارشناسان محترم بهزیستی کشور دستورالعمل اشتغال تشریح و تدریس شد.

خورشید افزود : انجام مشاوره شغلی قبل از اشتغال و پیگیری وضعیت مددجویان پس از دریافت وام خود اشتغالی، استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی مددجویان پیش از پرداخت تسهیلات به ایشان، تشویق کارفرمایان و صاحبان مشاغل و صنایع در جهت به کارگیری مددجویان و ارائه لیست مشوق های شغلی بهزیستی به ایشان و نیز استفاده از ظرفیت صنایع و کارخانجات و ... برای توانمندسازی مددجویان  از دیگر موضوعاتی است به آن پرداخته شد.

کد خبر 120066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد