🔸خرم آباد [] جشنواره منطقه ای طعم امید طبخ  غذاهای سنتی با حضور افراد دارای معلولیت برگزار شد + تصاویـــــــر

مسابقه و جشنواره منطقه ای طعم امید با شرکت افراد تاثیر گذار دارای معلولیت و حضور معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مدیر کل بهزیستی استان و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در هتل جهانگردی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، مسلبقه و جشنواره منطقه ای طعم امید با شرکت افراد تاثیر گزار دارای معلولیت و حضور معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مدیر کل بهزیستی استان و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین معاونت و کارشناسان  توانبخشی بهزیستی استان در هتل جهانگردی خرم آباد برگزار شد.

این جشنواره با حمایت فدراسیون گردشگری خوراک و میز گردشگری دسترس پذیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استالنهای کرمانشاه، کردستان، لرستان و ایلام برگزار شد.

در جشنواره طعم امید جامعه هدف بهزیستی (افراد دارای معلولیت) در سه گروه معلولین جسمی و حرکتی، نابینایان و سندرم دان با پخت انواع غذاهای محلی و سنتی همچون آش ترخینه، کباب دنده، جگر وز و چلو گوشت، هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشته شد و بیش از پنج نوع غذا پخت شد و در معرض داوری قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی لرستان هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و توسعه استفاده از غذاهای سالم و با کیفیت دانست و افزود: اکر چه معلولیت محدودیت است ولی به معنای ناتوانی نیست کما اینکه ما در میان جامعه هدف و افراد دارای معلولیت اشخاصی داریم که با همت و پشتکار خود مدارج بالای علمی، تحصیلی، فرهنگی و ورزشی را بدست آورده اند و این نشانه تسلیم نشدن این عزیزان در برابر ناملایمات زندگی است.

در پایان این جلسه از شرکت کنندگان با اهدا هدایایی قدردانی شد.  

کد خبر 120007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد